Saturday, November 5

Tahun Satu

Hari ni genap dah setahun kelahiran anak saudara pertama aku, Khayr Aiman bin Kadzim. Anak kepada kakak pertama aku, yang lahir tahun lepas time aku tengah study untuk final exam. Dan hari jugakla genap setahun aku tak pernah jumpa anak saudara aku tu.

Kepada khayr, eteh tak sabar nak balik main dengan khayr nanti. Selalu tengok gambar je orang hantar or ummi khayr tag dekat facebook. Nasib baik ada facebook, kalau tak dgr suara khayr merengek jela dari phone. Tu pun bila khayr dah pandai buat bunyi bising.

Eteh balik nanti eteh bawak hadiah khayr which kemungkinan besar adalah pakaian. Haha... Eteh tak mampu lagi la nak beli hadiah mahal-mahal. Khayr dah besar nanti boleh la nak mintak hadiah apa-apa :D

Anyway, happy birthday 'Tahun Satu' Khayr! Eteh tak nak terlepas peluang wish khayr birthday lagi-lagi ni hari lahir khayr yang pertama. InsyaAllah lepas-lepas ni pun eteh wish lagi. Semoga Khayr membesar jadi anak yang soleh, insan yang berguna and insyaAllah, someone yang berjaya dunia akhirat! (:

Eteh

1 comment:

Anonymous said...

he cuteee.. :)